Плата за послуги: відкриті і чесні стосунки

 

Плата за послуги: відкриті і чесні стосунки

Сьогодні багато говориться про підвищення ефективності роботи комунальних та інших підприємств, які надають послуги населенню з водопостачання, водовідведення, газопостачання, енергопостачання, вивезення твердих побутових відходів тощо. Звучить чимало пропозицій і нарікань. Найчастіше скарги на роботу комунальних підприємств, підприємств енергопостачання та газопостачання надходять від населення. Але, на жаль, при цьому мало звертають уваги на такий важливий аспект, як розрахунки за надані послуги. Наведемо приклади: тільки в Балті заборгованість населення станом на 21.03.2012 рік за водопостачання складає 164,2 тис. грн.., водовідведення - 85,1 тис. грн.. прибирання прибудинкової території - 98,8 тис. грн.

Проте, незважаючи на велику заборгованість, підприємства надають якісні послуги, проводять ремонтні роботи мереж водопостачання, газопостачання, наводять санітарний порядок в нашому місті.

Слід пам’ятати, що своєчасний і повний розрахунок за отримані блага сприятиме не тільки відкритим і чесним стосункам між споживачем та підприємством - надавачом послуг, а й розвитку цього підприємства, своєчасній виплаті заробітної плати працюючим і, врешті- решт, нашому з вами благополуччю.

Шановні споживачі, вчасно сплачуйте за спожиті послуги.

№ з/п

Назва послуги

Одиницявиміру

Тариф

населення

Тариф бюджетної організації

Інші

Плата за послугу

1

водопостачання

Грн./куб.м.

5,70

6,80 - без лічильника

6,65

8,67

Щомісяця до 25 числа

2

водовідведення

Грн./куб.м.

8,20

8,90 – без лічильника

9,41

12,28

Щомісяця до 25 числа

3

електропостачання

Грн./кВт

Місто

до 150 кВт - 0,28

більше 150кВт – 0,36

Село

до 150 кВт - 0,25

більше 150кВт – 0,33

1,11

-

Щомісяця до 25 числа