19.11.2015

ПРОТОКОЛ № 5 засідання громадської ради при Балтській районній державній адміністрації за участю голови Балтської РДА О.А.Вітряного

   Місце проведення:                                                                                         Дата проведення:

  зал засідань РДА                                                                                             15  жовтня 2015 року

 

 

    ПРИСУТНІ:  16  членів громадської ради, за участі голови Балтської РДА О.А.Вітряного    та  А.П. Райчука - головного спеціаліста відділу комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації

 

 

   ГОЛОВУЮЧИЙ НА ЗАСІДАННІ:

   Голова Громадської ради:

  Сапожник Петро Віталійович 

 

 

 Секретар ради:

 Зубарєва Тетяна Олексіївна

     

 ЧЛЕНИ РАДИ:

 

Абрамова Наталія Іванівна  - голова комітету з економічних питань,

Усатенко Василь Фомич – голова комітету з питань законності, правопорядку та соціально-економічного розвитку

Борисов Павло Григорович – заступник голови комітету з питань законності, правопорядку та соціально-економічного розвитку

Гозун Юрій Іванович – заступник голови комітету з економічних питань

Кротік Ірина Іванівна – секретар голови комітету з економічних питань

Калмацуй Дмитро Станіславович – член комітету з економічних питань

Безсмертна Ольга Василівна – заступник голови комітету з гуманітарних питань та соціального захисту населення

Бойченко Валерій Дмитрович - голова організації Балтської районної організації ветеранів

Вінярський Вадим Аронович – голова громади Товариство єврейської культури «Балтська єврейська община»

Карпій Володимир Іванович - голова профспілки Балтської районної профспілкової організації працівників агропромислового комплексу

Красатюк Віктор Юрійович – член організації Громадської організації «Регіональна громадська організація сприяння розвитку суспільства «Громадська рада північного регіону»

Коцюруба Юрій Анатолійович - Голова первинної профспілкової організації                            КУ «Балтська ЦРЛ»

Кузьома Оксана Григорівна - голова профспілки Балтської районної організації  профспілки працівників культури України в Одеській області

Степчук Василь Юхимович – заступник голови ГР, координатор комітету з гуманітарних питань та соціального захисту населення,

 

ВІДСУТНІ:

(завчасно повідомили про неможливість прийняти участь в зборах)

Чорній Степан Ярославович – перший заступник голови ГР,координатор комітету з економічних питань,

Березовська Людмила Костянтинівна - голова профспілки Балтська районна організація профспілки працівників освіти і науки

 

 

(завчасно  не повідомили про неможливість прийняти участь в зборах)

Валєвіч Ілля Леонідович - член Громадської  організації «Одеська обласна спілка ветеранів десантників»

Каліцький Вадим Валентинович – голова комітету з гуманітарних питань та соціального захисту населення,

Кубай Василь Григорович – член організації Релігійної громади  покрови Пресвятої Богородиці Української Православної Церкви Київського патріархату м.Балти Одеської обл..

Ленц Надія Петрівна – голова Балтської  районної громадської організації  інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України»

Полібза Галина Іванівна – член Громадська організація «Громадянський Форум Балтщини»

 

ЗАПРОШЕНІ:

         Паламарчук Л.В. – начальник фінансового управління Балтської РДА

         Пухальський Е.Б. – начальник відділу економічного розвитку і торгівлі районної державної адміністрації

 

 

 

 ПОРЯДОК  ДЕННИЙ:

 

  1. 1.        Про хід виконання плану наповнення  і використання  районного бюджету за 9 місяців 2015 року( Інф. Паламарчук Л.В. – начальника фінансового управління Балтської РДА

 

        2.  Інформація про виконання плану роботи ГР за ІІІ квартал і уточненя плану роботи ГР на ІV

квартал 2015 року (Інформ. голови ГР Сапожника П.В. голів профільних комітетів – Усатенко В.Ф., Абрамова Н.І.)

 

   3. Про організацію роботи Громадської приймальні ГР  (Інф. Зубарєвої Т.О.

 

     4. Різне.

   

СЛУХАЛИ:

     З першого питання порядку денного :

Про хід виконання плану наповнення  і використання  районного бюджету за 9 місяців 2015 року.

      Паламарчук Л.В. – начальник фінансового управління Балтської РДА.:

  За період з  08 жовтня по 15 жовтня 2015 року надійшло до районного бюджету податків і зборів -  347,2тис.грн.

Отримано з державного бюджету трансфертів у сумі  3 782,4 тис.грн., з них:

-      базова дотація – 286,2тис.грн.;

-      освітня субвенція– 1 955,5тис.грн.;

-      медична субвенція – 1 178,3тис.грн.;

-     cубвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг, тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот –  159,6тис.грн.,

-  субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв’язку та інших передбачених законодавством послуг, в тому числі компенсації втрати частини доходів у зв’язку з відміною податку з власників транспортних засобів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального для фізичних осіб (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-водопостачання і водовідведення,

 

 

квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян – 23,7тис.грн.;

-  cубвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного палива і скрапленого газу – 109,6 тис.грн.;

-  cубвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату    державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" – 69,5тис.грн.

 Проведено фінансування видатків у сумі  2 545,5 тис.грн., (загальний фонд –2496,0 тис.грн,  спеціальний фонд –49,5 тис.грн), з них профінансовано на:

-  виплату заробітної плати  –1 749,3 тис.грн.;

-  інші видатки – 222,4 тис.грн.

-  капітальні видатки –20,1 тис.грн.

-  іншої субвенції з районного бюджету загального фонду місцевим бюджетам (сільським бюджетам на утримання закладів дошкільної освіти та клубних закладів Балтського району) –   161,9 тис.грн.;

-  субвенція на виконання інвестиційних проектів по спеціальному фонду  місцевим бюджетам – 29,4 тис.грн.

    -  cубвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг, тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот –  159,6тис.грн.,

   -  субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв’язку та інших передбачених законодавством послуг, в тому числі компенсації втрати частини доходів у зв’язку з відміною податку з власників транспортних засобів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального для фізичних осіб (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян – 23,7тис.грн.;

  -   cубвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного палива і скрапленого газу – 109,6тис.грн.;

  -   cубвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату    державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" – 69,5тис.грн.

По зведеному бюджету Балтського району виділено на:

капітальні видатки та вкладення, інвестиційні проекти - 118,94 тис. грн., в т.ч.:

  Заклади освіти – 33,8 тис. грн. :

-      придбання обладнання, предметів довгострокового користування для ЗОШ №3 1-111 ступенів м. Балта та ЗОШ 1-111 ступенів с. Білине -33,8 тис.грн.

Заклади медицини – 85,14 тис. грн. :

-      придбання обладнання, предметів довгострокового користування для Гольм’янської АЗПСМ – 85,14 тис.грн.

По зведеному бюджету Балтського району виділено на:

ремонт доріг 85,14 тис.грн. - капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування, в т.ч.:

 

 

- Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Білінського  м. Балта   – 85,14 тис. грн.

Виступили:

Безсмертна О.В., Калмацуй Д.С.,Кротік І.І..

 

Вітряний О.А.

 Запрошую громадські організації до співпраці. Чекаю ділових пропозицій задля вирішення проблем розвитку району, особливо з питань наповнення  і використання районного бюджету дотримання в районі земельного і водного законодавства. А також у плануванні і формуванні бюджету громад на 2016 рік

 

Сапожник П.В.:

    Наша  Громадська  рада  є  консультативно-дорадчим  органом,  покликаним  виконувати  низку  важливих  завдань  для  забезпечення  належного  зв’язку  громадян,  громадських організацій  з  органом  виконавчої  влади  з одного боку. А з іншого  - сприяти  прозорості  та  публічності  діяльності  влади  перед  громадянами,  їх  своєчасного інформування  про  свої  дії  та наміри.

   Профільному комітету ГР з економічних питань (Абрамова Н.І.) необхідно  активізувати громадський контроль за виконанням завдань  передбачених планами наповнення і використання районного бюджету на 2015 рік. Підготувати пропозиції громадськості до плану

бюджету  району і міста на 2016 рік з врахуванням першочергових напрямків використання бюджетних коштів у громадах.

     Усім членам ГР потрібно прийняти участь у підготовці пропозицій громадськості до плану бюджету району і міста на 2016 рік з врахуванням першочергових напрямків використання  бюджетних коштів у громадах.

     Звертаємось до районних служб виконавчої влади, не забувайте повідомляти про час і місце проведення засідань комісій делегованих до них членів Громадської ради

 

      Ухвалили:   

    1. Інформацію  про хід виконання плану  наповнення і використання районного бюджету за 9 місяців 2015 року прийняти до відома.

    2. Профільному комітету ГР з економічних питань (Абрамова Н.І.) активізувати громадський контроль за виконанням завдань  передбачених планами наповнення і використання районного бюджету на 2015 рік.

      3.  Делегувати для участі в роботі  районної координаційної ради з легалізації робочих місць та сплати податків таких членів ГР: Гозун Ю.І.,Безсмертна О.В.,Борисов П.Г.,Калмацуй Д.С з повноваженнями  згідно Положення  про здійснення громадського  контролю ГР, затвердженого  ГР 2.07.2015 року.

      4.  Звернути увагу  керівників фінансового управління і управління  економіки  РДА  та об’єднаної податкової  інспекції Балтського району на невикористані  резерви  з наповнення бюджетів  міста і сіл району,особливо за рахунок легального законного використання громадських земель.

      5. Фінансово-економічній та фіскальній службам району надати перевагу перенесенню індивідуальної роботи  з неплатниками податків та легалізації робочих місць безпосередньо на місця (особливо в торгівлі).

      6. Секретарю комітету ГР з економічних питань  Кротік І.І. продовжити  координацію здійснення     громадського  контролю за наповненням  і використання Пенсійного фонду в районі.

      7. Усім членам ГР прийняти участь у підготовці пропозицій громадськості до плану

Бюджету району і міста  на 2016 рік з врахуванням першочергових напрямків використання бюджетних коштів у громадах. Формування зведеного списку пропозицій ГР подавати  на електрону адресу: VNKZ.BPU.bibl@i.ua до 10,20,30 числа кожного місяця.

             Голосували:

«За» -  одноголосно

       

 

З другого питання порядку денного:

           Інформація про виконання  роботи за ІІІ квартал ГР і уточнення плану роботи   на ІV квартал..(Інформ.: голова ГР - Сапожник П.В., голови комітетів – Усатенко В.Ф., Абрамова Н.І..)

  Сапожник П.В. . Пропоную затвердити план роботи  ГР на ІV квартал  2015 р           

 з уточненнями. (Додається)

 

 Ухвалили:

 Затвердити уточнений план роботи  ГР на  ІV квартал 2015 р.

            Голосували:

«За» -   одноголосно

 

      З третьому питанню порядку денного

      Про організацію роботи Громадської приймальні ГР (Інф. Зубарєвої Т.О.)

     

   Ухвалили:

     Взяти до відома інформацію секретаря ГР про організацію роботи громадської приймальні ГР. Забов’язати членів ГР дотримуватись графіка прийому громадян та консультацій громадських організацій

        Голосували:

«За» -  одноголосно

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Голова Громадської ради:______________________ /П.В. Сапожник/

 

                            Секретар: ______________________ / Т.О. Зубарєва/