15.11.2017

Протокол № 2

ПРОТОКОЛ № 2

засідання Громадської ради при Балтській РДА

за участю керівників району та територіальної громади

 

 

Дата і час проведення                                                                                   Місце проведення:

02.11.2017  р  о 10.00 год                                                                                 Зал засідань   РДА

 

Форма проведення:

круглий стіл

 

 

 

 ПРИСУТНІ:   члени громадської ради – 9 осіб

 

Головуючий на зборах:

     Савельєв Олег Єфремович -  голова Громадської ради при Балтській РДА

 

Секретар:

 Зубарєва Тетяна Олексіївна – секретар Громадської ради при Балтській РДА

 

 

УЧАСНИКИ НАРАДИ:

  

ЗА УЧАСТЮ:

 

Р.В. Кацмази –  голови Балтської РДА

О.А. Пантілєєв  – голова Балтської районної ради

Ф.О.Молодця - заступника Балтського міського голови з питань ЖКГ

Р.Ф.Чорного - начальника  відділу комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації,

А.П. Райчука - головно спеціаліста відділу комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації.

 

ЗАПРОШЕНІ:

   

    Добровольський В.А. – заступник головного лікаря ЦРЛ

Піщанська Людмила Миколаївна – завідуюча сектором житлово-комунального господарства РДА

Цуркаль Раїса Іванівна – начальник відділу надання адміністративних послуг РДА

 

 ПРИСУТНІ НА ЗАСІДАННІ:

  1. Березовська Людмила Костянтинівна – голова профспілкової організації «Балтська районна організація профспілки працівників освіти і науки України»
  2. Зубарєва Тетяна Олексіївна – член профспілкової організації «Первинна профспілкова організація Вищого навчального комунального закладу «Балтське педагогічне училище» Одеської області»
  3. Карпій Володимир Іванович – заступник голови ГР, голова профспілки Балтської районної профспілкової організації працівників агропромислового комплексу
  4. Кубай Василь Григорович - член організації Релігійної громади  покрови Пресвятої Богородиці Української Греко-Католицької Церкви Православної Церкви м.Балти Одеської обл.
  5. Кузьома Оксана Григорівна - голова профспілки Балтської районної організації  профспілки працівників культури України в Одеській області
  6. Попович Микола Васильович – член громадської організації «Антикорупційна рада Балтського району Одеської області
  7. Савельєв Олег Єфремович -  заступник голови Балтської районної організації ветеранів
  8.  Сидоренко Ігор Миколайович – голова Балтської громадської організації спілки ветеранів, інвалідів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів) Одеської області.
  9. Вінярський Вадим Аронович - голова Релігійної громади «Іудейська релігійна громада м.Балти»

 

ВІДСУТНІ З ПОВАЖНИХ ПРИЧИ

  1.  Балинський Сергій Іванович – Громадська організація «Балтське районне об’єднання асоціації фермерів та приватних землевласників Україн
  2. Полібза Галина Іванівна – член громадської організації клубу голубників, любителів декоративних, екзотичних та домашніх птахів «Балта»

 

 

ПОРЯДОК  ДЕННИЙ:

 1. Про якість надання адміністративних послуг населенню сіл Балтського району

           (Виконавець – член ГР Сидоренко І.М. та виконком міської ради)

 

2. Про забезпечення жителів сіл та району якісною питною водою            

(Виконавець – член ГР Кузьома О.Г. та виконком міської ради)

 

3.  Про надання медичних стоматологічних послуг обслуговування населення  

         (Інформація заступника Голови ГР при Балтській РДА – Карпія В.І., заступника головного лікаря ЦРЛ – Добровольського М.А.)

 

4. Вручення посвідчень члена ГР при  Балтській РДА

       (Вручення здійснює голова Балтської РДА – Кацмаза Р.В.)

 

5. Різне

 

    СЛУХАЛИ:

 

   ПО ПЕРШОМУ ПИТАННЮ:

   Цуркаль Р.І.: Про якість надання адміністративних послуг населенню сіл Балтського району

   Цуркаль Р.І.:  Центр  надання адміністративних послуг Балтської районної державної адміністрації Одеської області створений в районі розпорядженням голови районної державної адміністрації від 05.06.2013 року з метою надання зручних і сприятливих умов для отримання адміністративних послуг громадянам, суб’єктам господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади.              

       Центр надання адміністративних послуг Балтської районної державної адміністрації  керується в своїй роботі основними завданнями:

-    спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

-    організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

-    надання  суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

-    організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг;

-    тощо.

          Центр надання адміністративних послуг Балтської районної державної адміністрації відповідно до переліку надає громадянам  більш як 50 адміністративних послуг, зокрема:

-    державна реєстрація бізнесу;

-    державна реєстрація громадських формувань;

-    державна реєстрація нерухомого майна;

-    послуги міграційної служби;

-    послуги Держгеокадастру;

-    послуги з видачі документів дозвільного характеру;

-    та інші.

               За 2015 рік населенню району адміністраторами центру було надано10420 адміністративних послуг.

               Відповідно за 2016 рік – 7545 послуг;

               За 10 місяців поточного року – 6484 послуг.

Робота в цьому напрямку продовжується і надалі.

               Але, головною проблемою для якісного та зручного надання адміністративних послуг громадянам нашого та інших районів на даний період є відсутність постійного приміщення для розміщення Центру надання адміністративних послуг.

                За період своєї роботи Центр надання адміністративних послуг тричі змінював свою юридичну адресу, що в першу чергу є приводом для обурення громадян.

                Сьогодні, спеціалісти Центру чисельністю 5 осіб, тимчасово розміщенні в одному кабінеті, площею 15 кв. м.

                Зручним для суб’єктів звернень місці з розвинутою транспортною інфраструктурою, розміщенням банківських установ, супутніх послуг є приміщення Балтського відділення Подільської  ОДПІ Головного управління ДФС в Одеській області, яке знаходиться в центрі міста за адресою вул. Любомирська, 195, м. Балта Одеської обл., площею біля 70 кв. м.            

                 Балтська районна державна адміністрація неодноразово зверталась до Головного управління ДФС в Одеській області,  Подільської ОДПІ Головного управління ДФС в Одеській області щодо надання в оренду частину нежитлового приміщення Балтського відділення Подільської  ОДПІ Головного управління ДФС в Одеській області, але дане питання не вирішується.

              Савельєв О.Є.: Громадська рада при Балтській районній державній адміністрації, як колегіальний консультативно-дорадчий орган, який об’єднав у своєму складі 11 одних з найбільших та на найвпливовіших громадських організацій, що діють на території Балтського району, зверниться з листом  до заступника голови Одеської обласної державної адміністрації за допомогою в вирішенні питання щодо надання в оренду частини нежитлового приміщення Балтського відділення Подільської міжрайонної ДФС в Одеській області, яке розташоване за адресою м. Балта, вул. Любомирська, 195,  III поверх (кабінети 7, 8, 9) під офіс для розташування Центра надання адміністративних послуг Балтської районної державної адміністрації Одеської області.

Виступили: Попович М.В., Березовська Л.К., Сидоренко І.М., Кубай В.Г, Кузьома О Г.

 Ухвалили: Інформацію взяти до відома та підготувати звернення  заступнику голови Одеської обласної державної адміністрації щодо надання  приміщення Балтського відділення Подільської міжрайонної ДФС в Одеській області під офіс для розташування Центра надання адміністративних послуг Балтської районної державної адміністрації Одеської області.

Голосували:

«За» -  9 чол

«Проти» -  0 чол

«Утрималося» - 0 чол

 

СЛУХАЛИ:

 

По другому питанню. Про забезпечення жителів сіл та міста якісною питною водою

Молодець Ф.О.  Більша частина міста отримує воду на протязі доби. Великі затрати коштів витрачаються на електроенергію. Ремонтні бригади водоканалу допомагають в ремонті водогонів та артезіанських свердловин користувачам сіл які входять до об’єднаної територілної громади. Приймаються міри, щоб мінімізуваати забруднення річки Кодима стоками міської каналізаційної мережі.

Савельєв О.Є. Хочу підтримати пропозицію Поповича М.В. щодо запровадження природного очищення каналізаційних стоків з використанням ставка-накопичувача на 1 млн.куб.м – до моменту завершення будівництва нових чи капітального ремонту наявних споруд.

Найбільш проблемним, на думку присутніх, є забезпечення водою сільських мешканців, особливо  в Ракуловому та Криничках, де значно знизився рівень води в криницях. Крім того, у зв’язку з інтенсивним використанням агрохімікатів в сільських криницях погіршилась якість води. А її аналіз проводиться дуже рідко.

Прошу прийняти до відома що РДА надала пропозиції обласній адміністрації включити села Кринички, Ракулово, Ухожани та Піщана до обласної програми «Питна вода»

 

Якщо взяти для порівняння 2010-й рік, то ще тоді у 80% перевіряних колодязів вода була неякісною. А людський організм приблизно на 70-80% складається з води, тому здоров’я людини залежить від того, яку вона споживає вона. Треба переходити на артезіанську воду.

Для цього слід провести інвентаризацію всіх артсвердловин в селах та передати їх на відповідальне збереження згідно з рішеннями сільських рад та за прикладом Гольми, Гербіного, Лісничівки і Білиного забезпечити селян якісною водою. Якщо не зробити цього, то свердловини можна втратити, а будівництво нових дуже дорого коштує. Крім того, безгоспні свердловини, які знаходяться у неналежному стані , призводять до забруднення водоносних горизонтів.

Сидоренко І.М. Чи планується заміна водопроводу у військовому містечку?

Молодець Ф.О. Ми вивчали це питання. Там в поганому стані вся мережа. І ми плануємо провести роботи по очищенні всієї мережі  хімічним розчином.

Виступили: Попович М.В., Кубай В.Г., Вінярський В.А.

          Ухвалили: Інформацію взяти до відома запропонувати переглянути тарифи на водопостачання та каналізацію, рекомендувати сільським радам взяти на облік безхозні свердловини. Пропонувати міськвиконкому на період проектування та будівництва нових очисних споруд скидати у стоки з використанням ставка-накопичувача.

 

Голосували:

 

«За» -  9 чол

«Проти» -  0 чол

«Утрималося» - 0 чол

 

СЛУХАЛИ:

 

По третьому питанню. Про надання медичних стоматологічних послуг обслуговування населення   

Савельєв О.Є.: Стоматологічна поліклініка, передання якої у приватні руки стало предметом для хвилювання  балтян, набуває нового обличчя. Тепер це «Сімейна стоматологія  лікаря Лучко».

Започаткувала заклад новітньої стоматології Анжела Лучко разом із своєю родиною. Якість і безпека – таке гасло нинішніх працівників установи. Але чи збережений медперсонал?

Добровольський В.А.:  Медперсонал тут збережено майже у повному складі. Також за домовленістю з місцевою владою надається допомога пільговикам. У планах сімейної стоматполіклініки – збільшити кількість лікарів, а також передбачено автоматизацію робочого місця лікаря та реєстратури, об’єднання мережі даних.

Пантілєєв О.А.: Основна мета змін – це покращення надання послуг пацієнтам та оновлення якісного технічного забезпечення . Це перший приклад успішного-державно-приватного партнерства. Ми передали приміщення в оренду, але в стоматклініці залишаються працювати на зарплати лікарі ЦРЛ.

Кацмаза Р.В.: Послугами стоматології зможуть користуватися пацієнти, яким потрібна невідкладна медична стоматологічна допомога та соціально вразливі верстви населення. Зате тепер умови та рівень обслуговування на найвищому рівні. Це вдалий проект державно-приватного партнерства.

 

Виступили: Карпій В.І.Попович М.В., Вінярський В.А. Кубай В.Г., Березовська Л.К.

 

Ухвалили: Інформацію взяти до відома. Запропонувати РДА забовязати головного лікаря ЦРЛ разом з орендарем підготувати інформацію:

- вартість послуг що надаються в стоматполіклініці у тому числі для пільгової категорії\ населення;

- перелік документів який необхідно надати для отримання послуг  за пільговими цінами;

- перелік послуг які надаються пільговій категорії населення міста та району.

 

Голосували:

«За» -  9 чол

«Проти» -  0 чол

«Утрималося» - 0 чол

 

 

СЛУХАЛИ:

 

По четвертому питанню. Про вручення посвідчень члена ГР при  Балтській РДА

        Зубарєва Т.О.: Для вручення посвідчень члена ГР при Балтській РДА запрошується  голова Балтської РДА  Кацмаза Р.В. та голова ГР Савельєв О.Є згідно такій номерації:

 

№1 Савельєв Олег Єфремович

№2 Березовська Людмила Костянтинівна

№3 Балинській Сергій Іванович

№4 Вінярський Вадим аронович

№5 Карпій Володимир Іванович

№6и Кубай василь Григорович

№7 Кузьома Оксана Григорівна

№8 Зубарєва Тетяна Олексіївна

№9 Полібза Галина Іванівна

№10 Попович Микола Васильович

№11 Сидоренко Ігор Миколайович

 

Посвідчення дійсні до 05 квітня 2019 року

         Ухвалили: Вручити посвідчення члена ГР при  Балтській РДА

 

Голосували:

«За» -  9 чол

«Проти» -  0 чол

«Утрималося» - 0 чол

 

СЛУХАЛИ:

 

     В різному. Інформацію члена ГР Вінярського В.А. про неналежний вигляд будівлі колишнього полового будинку, який знаходиться по вул Садова.

 

         Ухвалили: Інформацію взяти до відома та пропонувати міськвиконкому вжити заходи для проведення будівлі до належного стану. 

 

Голосували:

«За» -  9 чол

«Проти» -  0 чол

«Утрималося» - 0 чол

 

 

 

 

     Головуючий :____________________  / Савельєв О. Є./

 

     Секретар: ______________________ / Т.О. Зубарєва/