10.01.2014

з/п

Дата проведення

Тема для розгляду

Бере участь

1

2

3

4

1.   

16.01.2014

«Функціонування єдиної державної системи цивільного захисту»

 

Гаріга Микола Петрович - головний спеціаліст з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації

тел.. 2-28-51

 

2.   

23.01.2014

«Питання у сфері оплати праці та трудових відносин між роботодавцем та працівником»

Дібров Юрій Олександрович – заступник начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

тел. 2-17-40

 

3.   

30.01.2014

«Речові права на нерухоме майно, їх обтяження, які підлягають державній реєстрації»

Начальник реєстраційної служби Балтського районного управління юстиції в Одеській області

Сарафанюк Юлія Віталіївна

тел. 2-42-34

 

4.   

06.02.2014

«Роз’яснення, щодо отримання кредиту за регіональною програмою «Власний дім»

Сологуб Наталія Олександрівна – спеціаліст 1 категорії відділу регіонального розвитку, містобудування та архітектури райдержадміністрації

тел..2-18-44

5.   

13.02.2014

«Про порядок проведення спеціальної перевірки щодо кандидатів на вакантні посади державної служби в Балтській райдержадміністрації»

Шестун Галина Валентинівна – начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

тел.. 2-20-41

6.   

20.02.2014

«Про приписку юнаків до районної призовної дільниці»

Фуст Володимир Ігорович – завідуючий сектором взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації

тел.. 2-28-51

 

7.   

27.02.2014

«Пільги та соціальні гарантії дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»

Думік Світлана Леонтіївна – завідуюча сектором з питань усиновлення, опіки та піклування служби у справах дітей райдержадміністрації

тел. 2-34-64

8.   

06.03.2014

«Оформлення договорів оренди на землі державної власності»

Тисячний Петро Григорович – начальник відділу організації виробництва сільгосподарської продукції та технічної політики управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

тел. 2-13-83

 

9.   

13.03.2014

«Експертиза цінності документів в установах»

Мазурак Тетяна Семенівна – начальник архівного відділу райдержадміністрації

тел: 2-15-40

 

10.   

20.03.2014

«Порядок надання адміністративних послуг безпосередньо через центр надання адміністративних послуг»

Цуркаль Раїса Іванівна - начальник відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації

тел.. 2-46-74

 

11.   

27.03.2014

«Порядок видачі посвідчень багатодітним сім’ям. Пільги багатодітним»

Товстуха Наталя Федорівна – завідуюча сектору сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації

тел: 2-47-59