Інформація про стан роботи із зверненнями громадян в Балтській райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування за 9 місяців 2017 року у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року

Впродовж 9 місяців  2017 року до Балтської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 1386 звернення громадян, що на     12,6 % менше ніж за аналогічний період 2016 року (1486).

До сільських рад надійшло 947 звернення громадян, ( що становить    23,3 % від загальної кількості звернень на адресу Балтської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування). Кількість звернень у порівнянні з відповідним періодом минулого року (1001) зменшилась на  4,6 %, це пов’язано з децентралізацією та значним зменшенням кількості сільських рад в районі.

         Найбільше заяв, скарг та пропозицій громадян надійшло до таких сільських рад:  Пужайківської – 185,   Піщанської – 151, Сінненська-145, Гербінська – 127.

У зверненнях до сільських рад  порушуються питання різної тематики:  аграрної політики і земельних відносин – 342, соціального захисту - 271, комунального господарства – 127, праці і заробітної плати – 22, житлового господарства –31, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян  – 54.

Впродовж 9 місяців  2017 року до районної ради  надійшло 39  звернення,   що  на  6,01% менше  у порівнянні  з аналогічним періодом 2016 року (41).

До Балтської райдержадміністрації протягом 9 місяців  2017 року  надійшло 400 звернень, що на 23,5 % менше ніж у 2016 року (444).

         Керівництвом райдержадміністрації  згідно затвердженого графіка регулярно  здійснюється особистий прийом громадян. В цьому році спостерігається значне збільшення  на  48%  кількості звернень, які надійшли  на особистому прийомі керівництвом райдержадміністрації (57 звернень за 9 місяців   2017  року проти  36 звернень за 9 місяців  2016 року).

Переважна кількість звернень на особистому прийомі продовжує стосуватися питань земельного характеру, комунального господарства, соціального захисту.

В більшій мірі до райдержадміністрації звертаються громадяни, в тому числі і жителі сільської  місцевості з питаннями    земельного характеру   (244 зв.,  це на 35,8 %  менше ніж за 9 місяців  2016 року -292) та соціального захисту (68 зв., за 9 місяців  2016 року – 54 зв.), комунального   господарства    ( 29 зв., це  на 66% менше ніж за 9 місяців 2016 року – 16 зв.), сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту (37 зв.,  це  на 29,4 %  менше ніж за 9 місяців  2016 року – 49 зв.) .

Якщо аналізувати звернення за категоріями авторів  можна зазначити, що до райдержадміністрації надійшло звернень:

-         ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки – 29 – проти 16 (призначення державних соціальних допомог, матеріальної допомоги).

Згідно Закону України «Про звернення громадян» звернення Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, розглядаються керівництвом райдержадміністрації особисто.

В більшій мірі до райдержадміністрації  звертаються громадяни індивідуально –  398 (за 9 місяців 2016 року – 433), це на 26,7 %  менше звернень.  За статтю авторів надійшло звернень від чоловіків  136 ( за 9 місяців 2016 року – 236), це на 55,2 %  менше,  жінок – 262 ( за 9 місяців  2016 року – 197), це на 10,2 % більше.

За результатами розгляду:

- вирішено позитивно за 9 місяців 143 2017 року – 72 (за 9 місяців  2016 року –274);

- дано роз’яснення –– 238 - 152;

Однією з важливих складових у роботі із зверненнями громадян у Балтській райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування є своєчасність їх розгляду, недопущення порушення встановленого законодавством терміну виконання.

За порушення строків при розгляді звернень громадян та неякісне їх вирішення до посадових осіб, причетних до розгляду звернень застосовуються заходи дисциплінарного впливу. Протягом 9 місяців 2017 року таких порушень не виявлено. Питання контролю за роботою зі зверненнями громадян заслуховуються на апаратних нарадах та засіданні колегії при керівництві райдержадміністрації.

Продовжено практику перевірок структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування та проведення днів контролю в них.  За результатами  складено 12 довідок та направлено для ознайомлення і усунення недоліків до керівників та голів міської та сільських рад. А також в сільських радах району проведено 12 днів контролю.

На виконання Указу Президента від  7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в райдержадміністрації проводиться робота по підвищенню відповідальності керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування за роботу із зверненнями громадян. Щомісяця проводяться засідання постійно діючої районної комісії з питань розгляду звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Протягом  9 місяців 2017 року проведено 9  засідань комісії.

Для вирішення нагальних проблем громадян, з метою забезпечення умов для звернень громадян, об’єктивного вивчення стану справ організовані та постійно діють «телефон довіри» (2-10-58), «Гарячі лінії» (2-20-81).    

Протягом  9 місяців 2017 року до Балтської райдержадміністрації надійшло 497 звернень з «Урядового контактного центру», більшість звернень стосуються таких питань: комунального господарства, земельних відносин, охорони здоров’я, освіти, діяльності посадових і службових осіб, виплати соціальних допомог та надання матеріальної допомоги. На всі звернення  своєчасно була надана змістовна відповідь.

В населені пункти району продовжено практику виїзних прийомів громадян, в роботі яких приймають участь голова райдержадміністрації, начальники управлінь та відділів райдержадміністрації,  установ, служб, закладів району.  Протягом  9 місяців 2017 року було здійснено 20 виїзних прийоми громадян.

На офіційному Веб-сайті  Балтської райдержадміністрації, постійно оновлюються в разі потреби графіки особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації.

         Питання, пов’язані з розглядом звернень громадян, завжди на особливому контролі у керівництва району.