Інформація про стан роботи із зверненнями громадян в Балтській райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування за І півріччя 2017 року у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року

 Впродовж І півріччя  2017 року до Балтської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 956 звернення громадян, що на  14,6 % менше ніж за аналогічний період 2016 року (1120).

 До сільських рад надійшло 669 звернення громадян, ( що становить    23,3 % від загальної кількості звернень на адресу Балтської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування). Кількість звернень у порівнянні з відповідним періодом минулого року (733) зменшилась на  4,6 %, це пов’язано з децентралізацією та значним зменшенням кількості сільських рад в районі.

 Найбільше заяв, скарг та пропозицій громадян надійшло до таких сільських рад:  Пужайківської – 131,   Гербінської - 105, Піщанської - 98.

 

   У зверненнях до сільських рад  порушуються питання різної тематики:  аграрної політики і земельних відносин – 237, соціального захисту - 186, комунального господарства – 101, праці і заробітної плати – 17, житлового господарства –18, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян  – 40.

Впродовж І півріччя 2017 року до районної ради  надійшло 31  звернення,   що  на  6,01% менше  у порівнянні  з аналогічним періодом 2016 року (33).

До Балтської райдержадміністрації протягом І півріччя 2017 року  надійшло 256 звернень, що на 27,7 % менше ніж у І півріччі 2016 року (354).

   Керівництвом райдержадміністрації  згідно затвердженого графіка регулярно  здійснюється особистий прийом громадян. В цьому році спостерігається значне збільшення  на  38%  кількості звернень, які надійшли  на особистому прийомі керівництвом райдержадміністрації (50 звернень у     І півріччі  2017  року проти  36 звернень у І півріччі 2016 року).

   Переважна кількість звернень на особистому прийомі продовжує стосуватися питань земельного характеру, комунального господарства, соціального захисту.

В більшій мірі до райдержадміністрації звертаються громадяни, в тому числі і жителі сільської  місцевості з питаннями    земельного характеру   (154 зв.,  це на 35,8 %  менше ніж у І півріччі 2016 року -240) та соціального захисту (41 зв., у І півріччі 2016 року – 41 зв.), комунального   господарства    ( 20 зв., це  на 66% менше ніж у І півріччі 2016 року – 12 зв.), сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту (24 зв.,  це  на 29,4 %  менше ніж у І півріччі 2016 року – 34 зв.) .

 

  Якщо аналізувати звернення за категоріями авторів  можна зазначити, що до райдержадміністрації надійшло звернень:

-         ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки – 3 – проти 14 (призначення державних соціальних допомог, матеріальної допомоги).

Згідно Закону України «Про звернення громадян» звернення Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, розглядаються керівництвом райдержадміністрації особисто.

В більшій мірі до райдержадміністрації  звертаються громадяни індивідуально –  255 (у І півріччі 2016 року – 348), це на 26,7 %  менше звернень і 1 (у І півріччі 2016 року – 6) колективних звернення. За статтю авторів надійшло звернень від чоловіків  85 (у І півріччі 2016 року – 190), це на 55,2 %  менше,  жінок – 171 (у І півріччі 2016 року – 158), це на 8,2 % більше.

За результатами розгляду:

- вирішено позитивно у І півріччі 2017 року – 72 (у І півріччі 2016 року –177);

- дано роз’яснення –– 172 - 144;

З облдержадміністрації направлено на розгляд до райдержадміністрації  за належністю ряд звернень ( 10 у І півріччі  2017 року, проти 10 у І  півріччі 2016 року), які заявники Балтського району адресували до: Адміністрації Президента України –6; облдержадміністрації – 2; Генеральної Прокуратури України-1; Секретаріат Кабінету Міністрів України – 1. Основні  питання, які піднімаються  в цих зверненнях –  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку.

Однією з важливих складових у роботі із зверненнями громадян у Балтській райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування є своєчасність їх розгляду, недопущення порушення встановленого законодавством терміну виконання.

За порушення строків при розгляді звернень громадян та неякісне їх вирішення до посадових осіб, причетних до розгляду звернень застосовуються заходи дисциплінарного впливу. Протягом І півріччя 2017 року таких порушень на виявлено. Питання контролю за роботою зі зверненнями громадян заслуховуються на апаратних нарадах та засіданні колегії при керівництві райдержадміністрації.

Продовжено практику перевірок структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування та проведення днів контролю в них.  За результатами  складено 8 довідок та направлено для ознайомлення і усунення недоліків до керівників та голів міської та сільських рад. А також в сільських радах району проведено 8 днів контролю.

На виконання Указу Президента від  7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в райдержадміністрації проводиться робота по підвищенню відповідальності керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування за роботу із зверненнями громадян. Щомісяця проводяться засідання постійно діючої районної комісії з питань розгляду звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Протягом  І півріччя 2017 року проведено 6  засідань комісії.

Для вирішення нагальних проблем громадян, з метою забезпечення умов для звернень громадян, об’єктивного вивчення стану справ організовані та постійно діють «телефон довіри» (2-10-58), «Гарячі лінії» (2-20-81).    

Протягом  І півріччя 2017 року до Балтської райдержадміністрації надійшло 387 звернень з «Урядового контактного центру», більшість звернень стосуються таких питань: комунального господарства, земельних відносин, охорони здоров’я, освіти, діяльності посадових і службових осіб, виплати соціальних допомог та надання матеріальної допомоги. На всі звернення  своєчасно була надана змістовна відповідь.

В населені пункти району продовжено практику виїзних прийомів громадян, в роботі яких приймають участь голова райдержадміністрації, начальники управлінь та відділів райдержадміністрації,  установ, служб, закладів району.  Протягом  І півріччя 2017 року було здійснено 4 виїзних прийоми громадян.

На офіційному Веб-сайті  Балтської райдержадміністрації, постійно оновлюються в разі потреби графіки особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації.

         Питання, пов’язані з розглядом звернень громадян, завжди на особливому контролі у керівництва району.