Увага!!! вакантна посада начальника відділу «Балтське бюро правової допомоги» Подільського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги:
кваліфікаційні вимоги:
- вільне володіння державною мовою;
- вища юридична освіта не нижче першого (бакалаврського) рівня;
- Стаж роботи за фахом не менш як один рік;
- навички роботи на комп’ютері, достатні для самостійного створення текстових документів, таблиць, презентацій, використання правових довідкових систем та мережі Інтернет;
- спроможність до ефективної усної та письмової комунікації;
- аналітичне мислення, спроможність до оперативного пошуку необхідної інформації;
- спрямування своєї діяльності на задоволення правових потреб клієнта, готовність зрозуміти клієнта і допомогти йому, гідність та повага до гідності інших людей; зацікавленість у суспільно-корисній діяльності;
- володіння ораторськими здібностями, високою загальною культурою, педагогічним хистом, комунікабельність, тощо;
- доброчесність і толерантність, порядність, відповідальність, стресостійкість.
Основні завдання:
- правопросвітництво в територіальних громадах;
- надання безоплатної первинної правової допомоги;
- забезпечення доступу до безоплатної вторинної правової допомоги;
- надання безоплатної вторинної правової допомоги;
- забезпечення доступу до електронних сервісів Міністерства юстиції.
|
Увага!!! вакантна посада заступника начальника відділу «Балтське бюро правової допомоги» Подільського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги (декретна посада):
кваліфікаційні вимоги:
- вільне володіння державною мовою;
- вища юридична освіта не нижче першого (бакалаврського) рівня;
- стаж роботи за фахом не менш як один рік;
- навички роботи на комп’ютері, достатні для самостійного створення текстових документів, таблиць, презентацій, використання правових довідкових систем та мережі Інтернет;
- спроможність до ефективної усної та письмової комунікації;
- аналітичне мислення, спроможність до оперативного пошуку необхідної інформації;
- спрямування своєї діяльності на задоволення правових потреб клієнта, готовність зрозуміти клієнта і допомогти йому, гідність та повага до гідності інших людей; зацікавленість у суспільно-корисній діяльності;
- володіння ораторськими здібностями, високою загальною культурою, педагогічним хистом, комунікабельність, тощо;
- доброчесність і толерантність, порядність, відповідальність, стресостійкість.
Основні завдання:
- правопросвітництво в територіальних громадах;
- надання безоплатної первинної правової допомоги;
- забезпечення доступу до безоплатної вторинної правової допомоги;
- надання безоплатної вторинної правової допомоги;
- забезпечення доступу до електронних сервісів Міністерства юстиції.
|